Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt.
Indien u zich om welke reden dan ook niet goed geholpen voelt, aarzel dan niet om dit met één van ons te bespreken. Het is in ieders belang dat misverstanden worden opgehelderd en dat fouten worden hersteld. Wij doen er ons best voor.
Ook als u wel tevreden bent horen we dat uiteraard graag!
In eerste instantie kunt u het beste uw klacht met de zorgverlener waarover u niet tevreden bent bespreken. Hiervoor kunt u een afspraak maken bij de doktersassistente (telefoonnummer 045-545 30 59). Indien u dit om wat voor reden dan ook niet kunt of wilt, is het mogelijk om uw klacht schriftelijk naar de huisartsenpraktijk te sturen via het klachtenformulier.
Na ontvangst van uw klacht zullen wij telefonisch contact met u opnemen.
Huisartsenpraktijk Lonij is conform de wet WKKGZ (Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg) aangesloten bij een onafhankelijk klachtenbureau, de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).